مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-24سياسي

یادواره شهدای رسانه در اندیمشک برگزار شد


به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره مجازی شهدای رسانه توسط بسیج رسانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره مجازی شهدای رسانه توسط بسیج رسانه شهرستان اندیمشک برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار نورالدین مدهنی، از یادگاران دفاع مقدس با اشاره به بی کفایتی رژیم پهلوی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با هدایت های امام گونه ی خود مردم ما را بیدار کردند و با پیروزی شکوهنمد انقلاب در ایران اسلامی، منافع آمریکا در ایران و منطقه به خطر افتاد.

وی افزود: در ابتدا رژیم سلطه با ترور و آشوب های داخلی به دنبال ساقط کردن انقلاب و بازگرداندن حکومت پهلوی بودند و با نفوذ در کشور عراق و تحریک صدام برخی اختلافات قدیمی مثل اختلاف مرزی بین ایران و عراق را بهانه کردند و ارتش بعث را تا دندان مسلح و علیه ایران وارد جنگ کردند.

وی با اشاره به نقش اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهرستان اندیمشک باتوجه به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و دروازه طلایی ورود به استان خوزستان، و باتوجه به داشتن خط راه آهن سراسری در همان اوایل جنگ تبدیل به میعادگاه رزمندگان گردید.

مدهنی افزود: رزمندگانی که به سمت جبهه های مبارزه حق علیه باطل در جنوب کشور می رفتند، ابتدا وارد اندیمشک می شدند و این شهرستان میزبان خوبی برای رزمندگان سپاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای رسانه در اندیمشک برگزار شد

یادواره شهدای رسانه در اندیمشک برگزار شد