مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-24اجتماعي

توزیع 50 هزار بسته معیشی در بین نیازمندان استان تهران


مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: سومین رزمایش کمک های مومنانه در سطح استان تهران با پخش 50 هزار بسته معیشتی در راستای طرح شمیم حسینی از امروز آغاز می شود.

- مجتبی عبداللهی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران عصر پنجشنبه 3 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با حضور مسئولین شهری علاوه بر اطلاع رسانی برای توزیع بسته های معیشتی در شهرستان های ورامین و قرچک در جوار آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) یک سالن چند منظوره افتتاح شد.

وی ادامه داد: سومین رزمایش کمک های مومنانه در سطح استان تهران با پخش 50 هزار بسته معیشتی در راستای طرح شمیم حسینی امروز آغاز می شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه نیازهای ضروری نیازمندان عزیز تهیه شده، تشریح کرد: با همکاری تعدادی از دستگاه های مختلف مثل کمیته امداد، اداره تبلیغات اسلامی و بقاع متبرکه، نیازمندان شناسایی شده اند.

عبدالهی گفت: با توجه به نیات واقفین هر ساله با بازگشایی مدارس بسته های لوازم التحریر ایرانی بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند شناسایی شده و با برنامه ریزی به این دانش آموزان اهدا می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز از هر زمان دیگر جامعه نیاز به کمک، یاری مردم و مسئولین دارد و بیش از گذشته ما باید مردم را با فرهنگ وقف آشنا کنیم چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار بسته معیشی در بین نیازمندان استان تهران

توزیع 50 هزار بسته معیشی در بین نیازمندان استان تهران