مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 16:452020-09-24سياسي

سرخه به عنوان شهر ایثار و شهادت معرفی شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: شهر سرخه در دوران جنگ نسبت به جمعیت خود، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و جا دارد به عنوان شهر ایثار و شهادت معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی امشب در جمع نمازگزاران شهرستان سرخه در مسجد امام حسین (ع) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: حضور بین مردم و با شما بودن برای ما افتخار است؛ چراکه ما از جنس مردم و برای مردم هستیم.

وی با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان و پیغام فتح را گرامی بداریم، تصریح کرد: جا دارد با توجه به اینکه شهرستان سرخه نسبت به جمعیت کم خود این حجم از ایثارگر، جانباز، رزمنده و شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، به عنوان شهر ایثار و شهادت معرفی شود و این اتفاق در کشور کم نظیر است و باید ملی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تأکید کرد: ما امروز وظیفه داریم این مهم را در جامعه نشان داده و پررنگ کنیم و نام شهرستان سرخه را به عنوان شهر فداکاری، ایثار و جانبازی برای نظام و انقلاب بلندآوازه کرده و از نظر من این مهم باید در سراسر کشور شناخته شود.

عبداللهی عنوان کرد: ما در طول هفته دفاع مقدس در مساجد شهرستان سرخه حضور می یابیم تا به تمام رزمندگان و جانبازان خدا قوت گفته و پای سخنان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخه به عنوان شهر ایثار و شهادت معرفی شود

سرخه به عنوان شهر ایثار و شهادت معرفی شود