مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 16:452020-09-24سياسي

مسابقات تیراندازی ویژه نیروهای پایور در رشت برگزار شد


مسئول روابط عمومی باشگاه مقاومت سپاه قدس گیلان گفت: مسابقات تیراندازی و دارت نیروهای پایور به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر در دو بخش آقایان و بانوان در سالن تیراندازی شهید پورمحمودی رشت برگزار شد.

- محمدصادق حسنی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مسابقات دارت و تیراندازی ویژه نیروهای پایور، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مسابقات تیراندازی و دارت با حضور بیش از 180 شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقایان در سالن تیراندازی شهید یونس پورمحمودی رشت برگزار شد.

مسئول روابط عمومی باشگاه مقاومت سپاه قدس گیلان این دور از مسابقات در بخش بانوان با حضور 56 شرکت کننده برگزار شد، افزود: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی سیدزهرا ابوهاشمی ، زهرا رمضانی و زهرا فرجی ، در رشته تیراندزای با تپانچه زینب جوینده ، سمیه پورحسینی و هاجر آقایی و همچنین در رشته دارت سمیه اسماعیلی ، طاهره رضایی و فاطمه رنجبر به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: این مسابقه در بخش آقایان با حضور 130 نیروی پایور و سرباز برگزار شد که در رشته تفنگ بادی سلمان شعاعی ، سجاد امینی و سیدرضی هاشمی در رشته تپانچه محسن زورمند ، موسی حسنی و مسیب بلوکی و همچنین در رشته دارت محمد شیرازی ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات تیراندازی ویژه نیروهای پایور در رشت برگزار شد

مسابقات تیراندازی ویژه نیروهای پایور در رشت برگزار شد