مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 16:452020-09-24سياسي

همدلی و وحدت اولین دستاورد دفاع مقدس است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اولین دستاورد دفاع مقدس را همدلی و تبلور مردم در پشتیبانی از رزمندگان برشمرد و گفت: مردم از تخم مرغ گرفته تا تهیه اقلام غذایی و سایر پشتیبانی ها به رزمندگان در جبهه ها کمک کردند و نقش اثرگذاری در پیشبرد اهداف دفاع از میهن داشتند.

- ایسنا/گیلان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اولین دستاورد دفاع مقدس را همدلی و تبلور مردم در پشتیبانی از رزمندگان برشمرد و گفت: مردم از تخم مرغ گرفته تا تهیه اقلام غذایی و سایر پشتیبانی ها به رزمندگان در جبهه ها کمک کردند و نقش اثرگذاری در پیشبرد اهداف دفاع از میهن داشتند.

محمود قاسم نژاد امروز در دیدار مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی و سازمان های خدماتی استان با فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس و نقش رزمندگان اسلام در پیروزی حق علیه باطل، اظهار کرد: علیرغم فشارها و تحریم های اقتصادی و سیاسی ما بدون اینکه وجبی خاک بدهیم پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه نوع نگاه جوامع بشری و اندیشمندان خارجی به ایرانی ها در تمامی ابعاد متفاوت است، افزود: اندیشمندان در مواجهه با ایران در مقایسه با سایر کشورها همیشه تأمل می کنند و بین آن ها با ایران فرق های اساسی قائل اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی و وحدت اولین دستاورد دفاع مقدس است

همدلی و وحدت اولین دستاورد دفاع مقدس است