مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 16:402020-09-24بين الملل

اعلام زمان عادی سازی روابط با رژیم اسراییل از نگاه دربار پادشاهی آل سعود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابعی در دربار پادشاهی آل سعود پیش بینی کرده اند که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، بعد از انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا در ماه نوامبر، - منابعی در دربار پادشاهی آل سعود زمان عادی سازی روابط با اشغالگران سرزمین ملت فلسطین را اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابعی در دربار پادشاهی آل سعود پیش بینی کرده اند که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، بعد از انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا در ماه نوامبر، اتفاق خواهد افتاد.

بر اساس گزارش روزنامه گاردین انگلیس، با وجودی که حکومت عربستان، حکام امارات و بحرین را به امضای توافق عادی سازی کامل روابط با اسراییل تشویق کرد، ولی خود دست به گام مشابه تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نخواهد زد، انتخاباتی که سوم نوامبر آتی برگزار می شود.

این روزنامه افزود اقدام عربستان در وادار کردن ابوظبی و منامه به عادی سازی روابط با اسراییل، انگیزه ای برای پادشاهی آل سعود برای سرپوش گذاشتن بر تصمیم احتمالی آن برای برقراری روابط دیپلماتیک با تل آویو است و درصورتی که این تحول رخ دهد، تکانه ها و لرزش هایی در منطقه رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان عادی سازی روابط با رژیم اسراییل از نگاه دربار پادشاهی آل سعود

اعلام زمان عادی سازی روابط با رژیم اسراییل از نگاه دربار پادشاهی آل سعود