مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-24سياسي

دیوان محاسبات کشور: دستور جهانگیری مبنی بر عودت پرونده کشت و صنعت از هیات داوری


به محض اینکه دولت و شخص معاون اول رییس جمهور از ارجاع پرونده کشت و صنعت مغان به هیات داوری مطلع شد، دستور عودت به وزیر اقتصاد و دارایی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سعید بیت عفری، عصر امروز در نشست احیای حقوق عامه در موضوع کشت و صنعت مغان که در حضور رییس قوه قضاییه در اردبیل برگزار شد، به روند واگذاری مجموعه بزرگ کشت و صنعت مغان اشاره کرد و اظهار داشت: در فرایند واگذاری باید پیش نیازها محقق می شد تا سازمان خصوصی واگذاری را انجام می داد.

وی افزود: یک نکته اینکه زمانی اختلافاتی میان اهالی، عشایر و روستاییان منطقه با هیات مدیره وقت شرکت کشت و صنعت مغان وجود داشت، در حضور وزیر وقت کشاورزی صورتجلسه ای در 5برگ تنظیم می شود که باید موارد آن اجرایی می شد.

معاون امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کشور بیان داشت: یکی از موارد این صورتجلسه، تعیین تکلیف اراضی مورد بحث و مورد بعدی، زمین هایی بود که در ید زارعان بوده و می بایست طبق این صورتجلسه با هماهنگی هایی که شده بود از سند شرکت خارج و طی مراحل ثبتی در اختیار امور اراضی قرار می گرفت.

وی تاکید کرد: براساس موارد صورتجلسه تنظیمی، همه این مسائل باید اتفاق می افتاد و پس از آن سازمان خصوصی سازی اقدام به واگذاری می کرد که این واگذاری بدون توجه به این مسائل انجام شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات کشور: دستور جهانگیری مبنی بر عودت پرونده کشت و صنعت از هیات داوری

دیوان محاسبات کشور: دستور جهانگیری مبنی بر عودت پرونده کشت و صنعت از هیات داوری