مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:502020-09-24سياسي

بازگو کردن خاطرات دفاع مقدس امری ضروری است


برای جلوگیری از کم رنگ شدن تدریجی خاطرات دفاع مقدس بازگو کردن خاطرات جنگ تحمیلی ضروری است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برای جلوگیری از کم رنگ شدن تدریجی خاطرات دفاع مقدس بازگو کردن خاطرات جنگ تحمیلی ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، چهارشنبه، دوم مهرماه در یادواره شهید سلیمانی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه معصومیه خرمآباد برگزار شد، اظهارکرد: با وجود گذشت سالها از دفاع مقدس به منظور جلوگیری از کمرنگ شدن تدریجی خاطرات دفاع مقدس برگزاری چنین نشست هایی و استفاده از هنر فیلم، نمایشنامه و کتاب برای بزرگداشت و بازگو کردن خاطرات دفاع مقدس امری ضروری است.

وی افزود: در رابطه با دفاع مقدس در میان نسل های امروزی پرسش هایی از جمله اینکه چرا جنگ واقع شد؟ آیا جمهوری اسلامی نمی توانست از وقوع و یا ادامه جنگ جلوگیری کند؟ آیا در هشت سال دفاع مقدس پیروز شده ایم یا نه؟ اگر پیروز شده ایم که حقیقتا همینگونه است، نشانه های پیروزی چیست؟ اگر پیروز شده ایم علل و عوامل پیروزی چیست؟ و یا اینکه آیا با برگزاری نشست ها و بزرگداشت ها در گام دوم انقلاب چه هدفی را دنبال می کنیم؟ آیا صرفا بیان خاطرات جنگ کافی است یا راهی برای رسیدن به موفقیت های که پیش رو داریم، وجود دارد، مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگو کردن خاطرات دفاع مقدس امری ضروری است

بازگو کردن خاطرات دفاع مقدس امری ضروری است