مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-24سياسي

راه اندازی یک سامانه جدید برای تضمین آینده شغلی سربازان


همزمان با  چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، بانک انصار با همکاری ستاد فرماندهی نیروهای مسلح از سامانه باشگاه مشتریان ماهرسان پلتفرم جامع مهارت آموختگان کارکنان وظیفه به منظور تضمین آینده شغلی سربازان رونمایی کرد.

- همزمان با  چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، بانک انصار با همکاری ستاد فرماندهی نیروهای مسلح از سامانه باشگاه مشتریان ماهرسان پلتفرم جامع مهارت آموختگان کارکنان وظیفه به منظور تضمین آینده شغلی سربازان رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بانک انصار، در این مراسم مهدی رضایی مدیرعامل بانک انصار با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و آیین رونمایی از سامانه باشگاه ماهرسان گفت: با حمایت راهبردی ستاد نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، استقرار و پیاده سازی این سامانه که از دو سال پیش آغازشده بود با تلاش مستمر و شش ماهه معاونت فناوری و اطلاعات بانک انصار نهایی و آماده بهره برداری است.

وی بابیان اینکه با استقرار این سامانه می توانیم با دسته بندی و تجمیع اطلاعات کارکنان وظیفه آینده شغلی آنان را فراهم کنیم، افزود: این سامانه مشوقی برای حضور سربازان با ارایه خدمات مشاوره ای، تقویت روحیه امید به آینده با ایفای نقش مستقیم از سوی تمام دستگاه های متولی اشتغال و تشکیل اکو سیستم اشتغال به منظور کاهش بیکاری و از بین بردن آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی یک سامانه جدید برای تضمین آینده شغلی سربازان

راه اندازی یک سامانه جدید برای تضمین آینده شغلی سربازان