مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-24اقتصادي

نوبخت وارد ایلام شد


محمدباقر نوبخت با استقبال قاسم سلیمانی دشتکی از طریق بالگرد و از مسیر استان کرمانشاه وارد بخش شباب شهرستان چرداول استان ایلام شد.

- طرح صنعتی کوشاب غرب و کارخانه فولاد گستر آتنا واقع در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول طرح هایی هستند که با حضور وی افتتاح می شوند.

واحد صنعتی کوشاب غرب با اعتبار 300 میلیارد ریال و 10 میلیون دلار با اشتغالزایی 90 نفر و طرح صنعتی فولاد گستر آتنا نیز با اعتبار 500 میلیارد ریال و 25 میلیون دلار و اشتغال 85 نفر در شهرستان چرداول افتتاح می شود.

نشست با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی 2 هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر روز جمعه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد.

بیمارستان 276 تختخوابی ایلام با زیربنای 35 هزار متر شامل 27 هزار متر مربع مساحت بنای اصلی در 10 طبقه و هشت هزار مترمربع مساحت ساختمان های جانبی درمانی و پشتیبانی نیز روز جمعه مورد بازدید نوبخت قرار می گیرد.

رییس کمیته امداد خمینی(ره) و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت وارد ایلام شد

نوبخت وارد ایلام شد