مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:352020-09-24اجتماعي

هشدار دادگستری آذربایجان شرقی به سوءاستفاده کنندگان در مورد واکسن آنفلوآنزا


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی با هشدار به سوءاستفاده کنندگان از وضعیت موجود برای احتکار و ایجاد بازار سیاه، - ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی با هشدار به سوءاستفاده کنندگان از وضعیت موجود برای احتکار و ایجاد بازار سیاه، گفت: دستگاه قضایی استان با ایجاد کنندگان بازار سیاه، احتکار کنندگان واکسن و همچنین واردکنندگان و فروشندگان واکسن های تقلبی برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

احمد موقری در جلسه پایش برنامه های واکسیناسیون پیشگیرانه علیه بیماری آنفلوآنزا، اظهار کرد: تزریق واکسن آنفولانزا به ترتیب اولویت گروه های هدف در برنامه کاری شبکه بهداشت و درمان استان انجام می شود.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و در معرض آسیب قرار داشتن افراد در رده های سنی بالای 65 سال و پایین تر از پنج سال و همچنین افراد دارای بیماری های زمینه ای (گروه های پرخطر)، تزریق واکسن آنفلوآنزا لازم و ضروری است.

وی با بیان این که تزریق این واکسن هیچ تأثیری در بهبود یا پیشگیری از سرایت ویروس کرونا ندارد، گفت: مردم اطمینان داشته باشند ساز و کار لازم برای شناسایی و اختصاص واکسن به تمامی گروه های مورد نیاز و هدف و نظارت کامل بر آن پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادگستری آذربایجان شرقی به سوءاستفاده کنندگان در مورد واکسن آنفلوآنزا

هشدار دادگستری آذربایجان شرقی به سوءاستفاده کنندگان در مورد واکسن آنفلوآنزا