موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:302020-09-24ورزشي

شکست ماشین سازی در اولین دیدار تدارکاتی پیش فصل


تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دومین روز اردوی آماده سازی تهران در دیداری تدارکاتی با نتیجه 2 بر 1 از نساجی مازندران شکست خورد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دومین روز اردوی آماده سازی تهران در دیداری تدارکاتی با نتیجه 2 بر 1 از نساجی مازندران شکست خورد.

از روز گذشته اردوی آماده سازی تیم ماشین سازی در تهران برپا شده است و امروز شاگردان بیاتلو با جمعی از بازیکنان جدید و منتخبی از تیم های پایه در دیداری تدارکاتی به مصاف نساجی مازندران رفت.

این دیدار از ساعت 16 در زمین تمرینی کارگران برگزار شد و شاگردان بیاتلو تا دقیقه 85 با تک گل بهمن سالاری از حریف خود پیش بودند که روی کم تجربگی مدافع این تیم با یک گل بخودی کار به تساوی کشاندند و در نهایت در دقایق پایانی روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شده و نتیجه را دو بر یک به حریف خود واگذار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی باشگاه ماشین سازی، سبزقبایان تبریزی در این فصل با تغییرات زیادی روبرو شده اند و بیاتلو با بکارگیری بازیکنان جوان خود را برای مسابقات لیگ برتر آمده می کند و در این دیدار نیز تعدادی از بازیکنان تیم های پایه این باشگاه به میدان رفتند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست ماشین سازی در اولین دیدار تدارکاتی پیش فصل

شکست ماشین سازی در اولین دیدار تدارکاتی پیش فصل