مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:302020-09-24اقتصادي

عیارسنجی زعفران در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی


معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور گفت: زعفران تولید شده در چهارمحال و بختیاری برای عیارسنجی به پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی ارسال شود، - قطعا تایید علمی عیار زعفران این استان می تواند در برندسازی و اتصال به بازار این محصول موثر باشد.

محمدصادق بیجندی سوم مهرماه در نشست بررسی روند اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای دانش بنیان در طرح توسعه مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مجری وارد عمل شد، اظهار کرد: این طرح در سه فاز عملیاتی مطالعه و شناسایی مزیت ها، فراخوان متقاضیان و آموزش و در نهایت اتصال به بازار در 9 استان کشور از جمله چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ‭350‬ مزیت شغلی در بحث مضاغل خانگی در کشور شناسایی شده است، گفت: در چهارمحال و بختیاری 23 مزیت شغلی براساس ظرفیت های استان مورد تاکید قرار گرفت، در بحث اجرای طرح مشاغل خانگی ایجاد شبکه تامین، تولید و توزیع برای توسعه مشاغل خانگی مدنظر است.

بیجندی با تاکید بر اینکه برندسازی تولید محصولات تولیدی در چهارمحال و بختیاری از جمله زعفران باید مدنظر قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: می توان در بحث برندسازی محصولات از تجربه موفق سایر استان ها از جمله خراسان استفاده کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیارسنجی زعفران در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی

عیارسنجی زعفران در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی