مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-24اقتصادي

افزایش 45 درصدی تولید میگو در گلستان/ 450 تن میگو برداشت شد


استاندار گلستان از افزایش 45 درصدی تولید میگو نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: تاکنون 450 تن میگو از مزارع گلستان برداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی حق شناس عصر پنج شنبه در جشنواره شهید رجایی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: ارزش های دفاع مقدس همچون گنجینه ای گرانبها باید برای نسل های آینده بازگو شود که این امر ضامن استمرار ثبات و امنیت کشور در برابر دسیسه های استکبار خواهد بود.

وی به موضوع برداشت میگو از مزارع گمیشان اشاره کرد و افزود: با وجود آن که در سال گذشته شاهد بروز بیماری لکه سفید در مزارع میگوی گلستان بودیم با تلاش و همت دامپزشکی و شیلات استان توانستیم از 40 درصد کل مساحت سایت میگو حدود 450 تن میگو برداشت کنیم که چنین اتفاقی بعد از بیماری سال گذشته امری منحصر به فرد در کشور است.

حق شناس گفت: برنامه هفتم توسعه در دست اقدام است که باید از هم اکنون در مورد پروژه های زیرساختی چاره اندیشی کنیم.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه های اجرایی گلستان در 10 روز آینده طرح ها و پروژه های خود را در اختیار ما قرار دهند تا پس از طرح با نمایندگان مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار گلستان با اشاره زلزله رامیان، اضافه کرد: درصدد هستیم تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما کار بازسازی و بهسازی واحدهای زلزله زده به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی تولید میگو در گلستان/ 450 تن میگو برداشت شد

افزایش 45 درصدی تولید میگو در گلستان/ 450 تن میگو برداشت شد