مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-24اقتصادي

ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان نباید بدون مطالعه انجام شود


در صورت ابطال بدون مطالعه واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی هیچ کس نمی تواند پاسخگوی بیکاری جوانان منطقه، اشتغال و تولید شکل گرفته در این بنگاه اقتصادی باشد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: در صورت ابطال بدون مطالعه واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی هیچ کس نمی تواند پاسخگوی بیکاری جوانان منطقه، اشتغال و تولید شکل گرفته در این بنگاه اقتصادی باشد.

اکبر بهنامجو در جلسه احیای حقوق عامه در حوزه خصوصی سازی کشت و صنعت مغان اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار و 700 کارگر در بنگاه عظیم اقتصادی کشت و صنعت مغان مشغول بکار هستند و در صورت بیکاری خیل عظیمی از جوانان منطقه دولت توان پرداخت ماهانه 16 میلیارد تومان حقوق به آنها را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان نباید بدون مطالعه انجام شود، خاطرنشان کرد: خریدار فعلی این بنگاه اقتصادی با ساماندهی اشتغال در منطقه سبب ایجاد صدها اشتغال جدید در این منطقه شده و باید اذعان کنیم که این خریدار عرضه اداره این مجموعه را دارد.

رییس شورای اداری استان اردبیل به بازدیدها و نظارت های مستقیم بر این مجموعه اشاره کرد و افزود: بارها بنده خودم از نزدیک در جریان تغییر و تحولات این مجموعه قرار گرفته ام و حتی در جذب نیروهای جدید که از منطقه صورت گرفته هیچ ابهامی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان نباید بدون مطالعه انجام شود

ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان نباید بدون مطالعه انجام شود