مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-24سياسي

بهره برداری از 270 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال 270 پروژه محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می رسد که اعتبار آنها بیش از 30 میلیارد تومان است و اینها هدیه شهدا و مقام معظم رهبری به مردم شریف استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای زرندیه اظهار کرد: امروز کار در روستا و نقاط محروم یک توفیق بزرگ و فرصت ارزشمند برای خدمت رسانی به مردم است که باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: امروز به برکت تفکر انقلاب اسلامی و تشکیل گروه های جهادی متشکل از جوانان بسیجی، متخصص، خلاق و مبتکر توجه ویژه ای به روستاها و نقاط محروم شده است و گروه های جهادی پیشگام در خدمت رسانی به مردم روستاها هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: ارتباط بسیار خوب جهادگران با اهالی روستا سبب عمق بخشی به فعالیت های محرومیت زدایی و گروه های جهادی شده چراکه قبل از هرگونه اقدام مشکلات و نقاط ضعف روستا بررسی می شوند و مهمترین اقداماتی که موثر باشند عملیاتی خواهند شد.

کریمی بیان کرد: خوشبختانه در طول این سال ها شاهد این هستیم تمام اقداماتی که توسط بسیجیان و جهادگران انجام می شود ارتباط موثر با معیشت مردم و راه افتادن چرخه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 270 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی

بهره برداری از 270 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی