مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-24اقتصادي

لزوم تامین نهاده های مورد نیاز مرغ داران در مازندران


نماینده مردم بابل بر حل مشکلات و تامین نهاده های مورد نیاز مرغ داران به عنوان راهکار اساسی در تنظیم بازار تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جلسه بررسی اهم مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و تنگناهای حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری این شهرستان، در مجتمع مرغ مادر پدیده پیوند بابل، بر حل مشکلات و تامین نهاده های مورد نیاز مرغ داران به عنوان راهکار اساسی در تنظیم بازار تاکید کرد.

وی افزود: در سال جهش تولید سازمان جهاد کشاورزی برای جلوگیری از ضرر و زیان  تولیدکنندگان مرغ باید طرح های اساسی و پشتیبان را اجرا کند تا تولید کنندگان  بدون نگرانی از وضعیت ذرت و سویا به عنوان نهاده های اساسی در مرغداری ها اقدام به تولید کنند.

کریمی فیزوزجایی تصریح کرد: تحقیق و توسعه در زمینه کشاورزی، دام و طیور با به کارگیری راه های جدید عرضه محصول منجر به ارزش آفرینی در این صنعت می شود و برای این امر باید از توانمندی های مراکز تحقیقاتی و علمی در قالب ارتباط صنعت با دانشگاه استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس: سردار ابوطالب شفقت معاون وزیر دفاع با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات تولیدکنندگان خواستار تلاش جمعی مسوولان برای رونق تولید و ارزش آفرینی در حوزه های اقتصادی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین نهاده های مورد نیاز مرغ داران در مازندران

لزوم تامین نهاده های مورد نیاز مرغ داران در مازندران