مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:402020-09-24اقتصادي

توزیع 44 هزار بسته معیشتی بین مددجویان فارس


از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 44 هزار بسته معیشتی شامل اقلام آموزشی و بهداشتی به ارزش 21میلیارد تومان بین 105هزار خانوار افراد تحت پوشش استان توزیع شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 44 هزار بسته معیشتی شامل اقلام آموزشی و بهداشتی به ارزش 21میلیارد تومان بین 105هزار خانوار افراد تحت پوشش استان توزیع شده است.

محمدصادق کشفی نژاد افزود: پس از عید غدیر خم نیز تا کنون 44هزار بسته به ارزش بالغ بر پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان بین مددجویان استان فارس توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایستا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان فارس، او ادامه داد: بسته های معیشتی بین مددجویان که شغل های خانگی یا فصلی داشتند و با شیوع کرونا درآمد آنها کاهش یافته، توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان شرکت ها می توانند با مشارکت در این امر خیر از معافیت مالیاتی (کسر از درآمد مشمول مالیات) برخوردار شوند، اظهار کرد : شرکت ها و کارخانجات می توانند کمکهای نقدی خود را به حسابهای معرفی شده واریز کرد وکمکهای غیر نقدی را به مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی تحویل دهند.

کشفی نژاد اضافه کرد :سایر شهروندان نیز می توانند کمک های خود را به معاونت مشارکت های مردمی اداره کل و مراکز بهزیستی در استان تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 44 هزار بسته معیشتی بین مددجویان فارس

توزیع 44 هزار بسته معیشتی بین مددجویان فارس