مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:402020-09-24اقتصادي

برای مقابله با کرونایِ سخت در پاییز و زمستان 600 میلیارد تومان می خواهیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تدوین نقشه راه مقابله با کرونا گفت: برای حالت خفیف تا سخت و شدید این بیماری در پاییز و زمستان بین 350 تا 600 میلیارد تومان اعتبار می خواهیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تدوین نقشه راه مقابله با کرونا گفت: برای حالت خفیف تا سخت و شدید این بیماری در پاییز و زمستان بین 350 تا 600 میلیارد تومان اعتبار می خواهیم.

دکتر محمودرضا مرادی در جلسه امروز (3 مهر) شورای برنامه ریزی و شورای اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با اشاره به تشدید وضعیت کرونا در استان گفت: متاسفانه طی دو هفته اخیر تعداد بیماران بستری کرونایی از حدود 150 نفر به 381 نفر رسیده و عملا حدود 2.

5 برابر افزایش یافته که می تواند نشانه ای از شدت یافتن بیماری در هفته های آتی باشد.

وی با اشاره به تدوین نقشه راه مدیریت کرونا در شش ماهه دوم سال گفت: بر اساس این نقشه استان خود را برای سه وضعیت خفیف، متوسط و شدید بیماری آماده می کند که برای هریک از این مراحل نیازها و اعتبارات احصا شده است.

مرادی تاکید کرد: برای وضعیت خفیف بیماری در استان در شش ماهه پیش رو 350 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و برای وضعیت متوسط که تعداد بستری ها به 800 تا هزار نفر برسد نیازمند تامین اعتبار 450 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با کرونایِ سخت در پاییز و زمستان 600 میلیارد تومان می خواهیم

برای مقابله با کرونایِ سخت در پاییز و زمستان 600 میلیارد تومان می خواهیم