مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-24سياسي

برگزاری کنگره ملی لاله های سفید با حضور معاون رییس جمهور یزد


همزمان با سراسر کنگره ملی لاله های سفید، بزرگداشت شهدای حج خونین سا ل 66 و شهیدان فاجعه منای سال94 با حضور معاون رییس جمهور و جمعی از مسئولان ارشد در استان یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید اوحدی با حضور ویدئو کنفراسی در کنگره ملی لاله های سفید در استان یزد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سالروز دفاع مقدس، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدای منا در حقیقت پاسداشت ارزش های دینی و معنوی مسلمانان است.

وی افزود: بر اساس مکاتبه انجام شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شورای فرهنگ عمومی و همچنین شورای امنیت ملی، مقرر شد روز دوم مهرماه در تقویم رسمی کشور به نام روز شهدای منا نامگذاری شود.

معاون رییس جمهور تکریم خانواده شهدا را یکی از مهمترین رسالت ها و اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور دانست و گفت: نامگذاری یک روز در تقویم رسمی کشور به نام شهدای مظلوم منا بیش از پیش در زنده نگه داشتن خاطره این رویداد مهم موثر است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را لازمه حراست از ارزش های دینی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و تصریح کرد: شهدای منا سند مظلومیت جامعه اسلامی در پیروی از ارش های اسلام ناب مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره ملی لاله های سفید با حضور معاون رییس جمهور یزد

برگزاری کنگره ملی لاله های سفید با حضور معاون رییس جمهور یزد