مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-24سياسي

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت لوله و ماشین سازی ایران


مدیرعامل بانک ملت همراه با عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد این بانک، از شرکت لوله و ماشین سازی ایران، بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل در این بازدید که مرتضی نجف عضو هیات مدیره، محمود اخلاقی و سیدابوطالب دیبایی معاونان مدیرعامل، محسن مقدسی و علی اکبر صابریان مدیران امور، محمدرضا حسینی مدیر شعب منطقه سه و مریم محبوبی رییس شعبه ممتاز بازار مبل، وی را همراهی می کردند، از خطوط مختلف تولید لوله و اتصالات در این شرکت تولیدی دیدن کرد و از نزدیک با فعالیت های مختلف این شرکت65 ساله آشنا شد.

مدیرعامل بانک ملت همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران، آمادگی این بانک را برای حمایت مالی از چنین شرکت هایی با هدف کمک به ایجاد اشتغال اعلام کرد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازخوب ارائه شده از فعالیت های این شرکت،  اظهار داشت: خدا را شاکریم که شرکتی با بیش از 600 نیروی انسانی، با حمایت بانک ملت توانسته است از زیان دهی به سودآوری تغییر وضعیت بدهد و هم اکنون با شرکت های خارجی رقابت کند.

دکتر بیگدلی با تاکید بر این نکته که پول همیشه به تنهایی برای رفع مشکلات چاره ساز نیست، تصریح کرد: پول در کنار مدیریت خوب می تواند مشکلات را رفع کند که این مهم در شرکت لوله و ماشین سازی ایران به خوبی نمود پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت لوله و ماشین سازی ایران

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت لوله و ماشین سازی ایران