مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-24سياسي

امام ایمان را زنده کرد


امام جمعه همدان با بیان اینکه امام(ره) به نور الهی حرکت کردند و موضع گیری داشتند، گفت: یکی از کارهای حضرت امام(ره) زنده کردن روح ایمان در جوان های آن دوران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با سردار دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش مهم امام خمینی(ره) در مدیریت جنگ، اظهار داشت: امروز نیازمند آن هستیم که روش مدیریتی حضرت امام(ره) مورد بررسی قرار گیرد و به عنوان الگو معرفی شود.

وی با بیان اینکه امام(ره) به نور الهی حرکت کردند و موضع گیری داشتند، گفت: یکی از کارهای حضرت امام(ره) زنده کردن روح ایمان در جوان های آن دوران بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: جوانانی که امام آنها را احیا کرد و محبت و ایمان را در درون آنها شعله ور ساخت، امروز تبدیل به بزرگترین پشتیبانان نظام اسلامی شده اند.

وی با اشاره به اینکه وجود این نیروهای انقلابی و حزب اللهی مایه آرامش در تنگناها و نگرانی ها است، مطرح کرد: دفاع مقدس با تمام سختی هایی که همراه بود، اما تبدیل به یک دانشگاه عظیمی برای تربیت جوانان شد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: یکی از خوبی های بسیج و سپاه این است که خدمت رسانی ها تعطیل بردار نیست و حتی پس از بازنشستگی هم این خدمات ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام ایمان را زنده کرد

امام ایمان را زنده کرد