مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-24سياسي

دین شاخصه اصلی هویت و ارزش یک ملت است


مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دین شاخصه اصلی هویت و ارزش یک ملت است و حضرت امام حسین (ع) برای نصرت و احیای دین اسلام قیام کرد.

- اردبیل- مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دین شاخصه اصلی هویت و ارزش یک ملت است و حضرت امام حسین (ع) برای نصرت و احیای دین اسلام قیام کرد.

به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد سید سیاح ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدای کارکنان تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی، با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، حضور رزمندگان ایران اسلامی در جبهه های جنگ را نشأت گرفته از مکتب حسینی عنوان کرد و افزود: نصرت دین الهی از مهم ترین اهداف قیام کربلا بود و رزمندگان ما نیز با تبعیت از آموزه های دینی قدم در راه دفاع از ایران اسلامی برداشته و ارزش های دینی را احیا کردند.

وی معنا بخشی به زندگی را از آثار و فواید دین عنوان کرد و گفت: زمانی زندگی برای انسان معنا دارد که بداند هدف و معنای آن چیست و برای چه آفریده شده.

در واقع، اگر معنای زندگی را در جهت تأمین جاودانگی انسان تبیین کنیم، به یکی از عظیم ترین و اصلی ترین فواید دین دست یافته ایم؛ از این رو حاجت انسان به دین، جاودانه بودن و زندگی اخروی اوست و اگر جاودانگی مطرح نباشد، زندگی لغو خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین شاخصه اصلی هویت و ارزش یک ملت است

دین شاخصه اصلی هویت و ارزش یک ملت است