مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-24اجتماعي

میزبانی امامزادگان از زائران اربعین/ایجاد ایستگاههای فرهنگی ساحلی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان در اربعین حسینی میزبان عزاداران خواهند بود و مراسم محوری در فضای باز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر فضای باز و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: محوطه بقاع متبرکه روزانه در نوبت های مختلف ضدعفونی می شود و ممنوعیت توزیع غذای نذری همچنان پابرجاست.

برنامه ای برای ثبت نام زائران اربعین حسینی نداریم حبیب الله ساداتی مدیرکل حج و زیارت مازندران نیز در این جلسه گفت: از سال های نخست که شروع به اعزام زائران به اربعین حسینی کردیم حدود 20 هزار نفر ثبت نام کردند اما در یک جهش قابل توجه طی سال گذشته و با توجه به اینکه در صدور ویزا مشکلاتی هم ایجاد شده بود بیش از 114 هزار مازندرانی عازم اربعین حسینی شده بودند.

وی با بیان اینکه مردم این عطش را دارند تا هرساله در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی شرکت کنند، افزود: اربعین حسینی دارای ظرفیت بزرگ معنوی است و بسیار از خانواده ها که شرایط مالی مناسبی ندارند در ایام اربعین به علت اینکه سفر ارزانی به شمار می رود به کربلا مشرف می شدند اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این توفیق از عزاداران حسینی گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی امامزادگان از زائران اربعین/ایجاد ایستگاههای فرهنگی ساحلی

میزبانی امامزادگان از زائران اربعین/ایجاد ایستگاههای فرهنگی ساحلی