مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:202020-09-24سياسي

مدیران جهادی از هر بحرانی عبور می کنند


نمایشگاه های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستاوردهای مهندسان بسیجی گروه صنعتی ایران خودرو، باحضور فرشادمقیمی، مدیرعامل ایرانخودرو و سردار بلالی، - مشاور عالی فرمانده هوا فضا افتتاح شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایکوپرس، سردار بلالی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با گرامی داشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: در سایه تعامل و ارتباط خوبی که بین حوزه صنعت خودروی کشور و صنایع نظامی برقرار شده، گام های اساسی برای عبور از تنگناهای تحریم برخواهیم داشت.

وی با اشاره به روحیه و تفکر جهادی مدیران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو گفت: روحیه ایثارگری و تلاش کارکنان ایران خودرو، امکان عبور از هر بحرانی را فراهم کرده است.

به گفته وی با وجود مدیران جهادی و کارکنان متعهد و دلسوز، خودکفایی دست یافتنی است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز ضمن بازدید از این نمایشگاه و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: ملت ما ثابت کرده است که در سنگرهای مختلف جنگ و تولید، متکی به خود است و با قطع وابستگی ها قادر خواهد بود به استقلال و آزادی برسد.

فرشاد مقیمی ادامه داد: جنگ هشت ساله، ما را آماده، مقاوم و کوشاتر کرده است و نشانه های آن، شکوفایی در حوزه های مختلف تولید و خوداتکایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران جهادی از هر بحرانی عبور می کنند

مدیران جهادی از هر بحرانی عبور می کنند