مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-24سياسي

نباید رفع مشکلات کشور را به مسائل سیاسی گره زد


معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید برای رفع مشکلات از همه توانمندی های موجود در کشور بهره برد و نباید در رفع مشکلات کشور، گرایش های سیاسی و اعتقادی را دخالت داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی سردار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اظهار کرد: جنگ تحمیلی را می توان به عنوان یک جنگ جهانی قلمداد کرد، چرا که صدام با کمک های فراوان مالی کشورهای عربی، کمک های پیشرفته تسلیحاتی کشورهای غربی و نیز با بهره گیری از نیروهای پیاده 21 کشور، به جنگ با کشوری که تازه انقلاب کرده بود، آمد.

وی افزود: هنر امام (ره) این بود که از همه ظرفیت ها و توانایی های کشور در جهت مدیریت جنگ استفاده کردند و هیچ فردی را به خاطر طرز فکرش، از همراهی و کمک کردن در جبهه های حق علیه باطل محروم نکردند.

فرمانده سابق سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه نباید رفع مشکلات کشور را به مسائل سیاسی گره زد، اضافه کرد: طبق رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری که همیشه بر جذب حداکثری تاکید داشته و دارند باید برای رفع مشکلات از همه توانمندی های موجود در کشور بهره برد و نباید در رفع مشکلات کشور، گرایش های سیاسی و اعتقادی را دخالت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید رفع مشکلات کشور را به مسائل سیاسی گره زد

نباید رفع مشکلات کشور را به مسائل سیاسی گره زد