مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-24دانش

سومین اصلاحیه دفترچه پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها منتشر شد


سومین اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال 1399 منتشر شد.

- سومین اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال 1399 منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای در خصوص سری سوم اصلاحات و اعلام رشته محل های جدید پذیرش به شیوه صرفاً براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1399 منتشر کرد.

بر این اساس پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش به شیوه صرفا براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1399 در تاریخ اول مرداد و اطلاعیه های بعدی این سازمان مشخصات رشته محل های جدید و همچنین اصلاحات مربوط به رشته محل های قبلی اعلام می شود.

بنابراین کلیه متقاضیان اعم از کسانی که قبلا در رشته های فوق ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند و کسانی که از این تاریخ به بعد قصد ثبت نام و انتخاب رشته دارند، می توانند تا پایان روز دوشنبه هفتم مهر نسبت به ویرایش کدرشته محل های انتخابی و یا ثبت نام و انتخاب رشته جدید در لینک سامانه پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری مهرماه 1399 اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین اصلاحیه دفترچه پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها منتشر شد

سومین اصلاحیه دفترچه پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها منتشر شد