مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-24اقتصادي

سازمان توسعه تجارت کشور در ایجاد محدودیت های صادرات پیشتاز شده است


رییس اتاق کرمان با انتقاد از تعلیق کارت های بازرگانی گفت: سازمان توسعه تجارت کشور که باید متولی صادرات باشد در ایجاد محدودیت ها پیشتاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طبیب زاده ظهر پنج شنبه در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن بیان داشت: بخش مهمی از سنگ آهن کشور در استان کرمان تولید می شود با توجه به اینکه تولید فولاد زیادی در این استان وجود ندارد و استان کرمان باید سنگ آهن خود را با نصف قیمت اف بی او به کارخانجات فولادی بدهد.

وی ادامه داد: حدود 5 هزار میلیارد تومان پول از این طریق به ناحق از استان خارج می شود در شرایطی که استان کرمان در زیر ساخت های اساسی مشکلات بسیاری دارد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: بخش خصوصی مشکلاتی دارد زیرا دستگاه های نظارتی و نمایندگان کمیسیون ها ترس از برخورد دارند؛ بنابراین باید نمایندگان بخش خصوصی با اطمینان خاطر از حقوق تولیدکنندگان دفاع کنند.

وی گفت: در این شرایط جنگ اقتصادی با این قوانین معمولی نتیجه غیرعادی خواهیم گرفت برای همین باید قوانین مطابق شرایط کنونی کشور تنظیم شود.

طبیب زاده یادآور شد: در راستای احیای واحدهای غیر فعال و ورشکسته موانعی پیش رو داریم و نباید برای احیای واحدهای تولیدی سنگ اندازی کنیم و اگر این امر صورت نگیرد و اگر دستگاه های همچون ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان توسعه تجارت کشور در ایجاد محدودیت های صادرات پیشتاز شده است

سازمان توسعه تجارت کشور در ایجاد محدودیت های صادرات پیشتاز شده است