مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-24سياسي

نماز جمعه این هفته در شهر کرمان برگزار نمی شود


سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: نماز جمعه فردا چهارم مهرماه در مرکز این استان به علت شیوع بالای بیماری کرونا برگزار نمی شود.

- ایسنا/کرمان سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: نماز جمعه فردا چهارم مهرماه در مرکز این استان به علت شیوع بالای بیماری کرونا برگزار نمی شود.

حجت الاسلام سیدمحمد جعفری در گفت و گو با ایسنا افزود: براساس آخرین تصمیمات اخذ شده نماز جمعه این هفته در سایر شهرستان های استان کرمان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: بنا بر اعلام ستاد مقابله با کرونا وضعیت قرمز شهر کرمان و به دلیل احتمال بالای تجمعات گسترده در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان، نماز جمعه این هفته در شهر کرمان برگزار نخواهد شد.

سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به اینکه نمازجمعه در هفته های اخیر در اکثر شهرهای استان با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مطلوب برگزار شده است گفت: نمازجمعه این هفته نیز در مناطق برگزاری آن با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از مهر نماز و وسایل شخصی، توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده همراه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه این هفته در شهر کرمان برگزار نمی شود

نماز جمعه این هفته در شهر کرمان برگزار نمی شود