مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-24اقتصادي

گروه صنعتی «میهن» سپاسگزار همراهی و مهربانی مردم و آتش نشانان است


گروه صنعتی میهن طی بیانیه ای اعلام کرد سپاسگزار همراهی و مهربانی مردم و آتش نشانان است.

‍ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی گروه صنعتی میهن ، به وضعیت خطوط تولید بلافاصله رسیدگی و فاز نخست تولید در صبح چهارشنبه راه اندازی شد و فاز دوم طی 24 ساعت و فاز سوم و چهارم در 72 ساعت پس از حادثه مذکور، راه اندازی خواهد شد تا وقفه ای در تولید و عرضه محصولات ایجاد نشود و با عنایت پروردگار دغدغه ای از این جهت وجود ندارد.

جا دارد از تمام عزیزان و نهادهایی که طی این حادثه همراهی کردند، به ویژه از آتش نشانان همیشه دلسوز و پرتلاش کمال تشکر را داشته باشیم و بازهم از محبت فراگیر هم میهنان عزیز سپاسگزاری خالصانه کنیم.

در پایان، امیدواریم که با تلاش هرچه بیشتر در عرصه تولید ملی، خانواده 22000 هزار نفره شرکت میهن بیش از گذشته در مسیر رشد و تعالی کارآفرینی کشور گام بردارد و همچنان از این طریق با افتخار خدمتگذار ایران زمین و مردمان نازنین آن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ما، حاج از ابتدای حادثه آتش سوزی در کنار دیگر کارگران و کارمندان گروه صنعتی میهن برای کمک و همیاری حضور داشتند.

مردم نیز پس از انتشار فیلم آتش سوزی در فضای مجازی با هشتک هایی همچون #همدلی_با_میهن، #خرید_از_میهن، #میهن_در_کنارت_هستیم و … نشان دادند که حامی تولید ملی هستند و میهن را از خود می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه صنعتی «میهن» سپاسگزار همراهی و مهربانی مردم و آتش نشانان است

گروه صنعتی «میهن» سپاسگزار همراهی و مهربانی مردم و آتش نشانان است