مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-24بين الملل

افشای قصد گروه حامی ترامپ برای ترور سیاسی در جریان اعتراضات آمریکا


یک روزنامه انگلیسی نوشت به مکالمات نوشتاری گروهی از حامیان رییس جمهور آمریکا دست یافته که در آن برای سرکوب معترضان به نژادپرستی و حتی ترور سیاسی در این کشور برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروهی از حامیان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا قصد داشته اند در بحبوحه اعتراضات سراسری در این کشور دست به ترور سیاسی و اعمال خشونت بار بزنند.

روزنامه گاردین روز پنجشنبه نوشت، از طریق گروهی از معترضان آمریکایی به نام یوجین آنتیفا به متن مکالمات گروه حامی ترامپ ائتلاف میهن پرستان در پیام رسان گروپ می دست پیدا کرده است که نشان می دهند آن ها قصد داشتند در شهر پورتلند دست به خشونت بزنند.

همچنین این مکالمات نشان می دهد که آن ها درباره رویارویی مسلحانه با گروه های چپ گرای پورتلند بحث کرده و مکرراً اخبار غلطی درباره تظاهرات و آتش افروزی در این شهر را به اشتراک گذاشته اند.

طبق این پیام های نوشتاری، آن ها درباره تأمین مهمات و اسلحه و حتی ترور سیاسی افراد صحبت هایی داشته اند که یکی از آن ها برای روزهای آخر این هفته تدارک دیده شده است.

در یکی از این مکالمات، دیوید ویلیس یکی از راست گرایان افراطی که به سبب خشونت سیاسی مورد شکایت قرار گرفته است، پیشنهاد استفاده از تفنگ پینتبال را ارائه می کند و یکی دیگر از حاضران پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای قصد گروه حامی ترامپ برای ترور سیاسی در جریان اعتراضات آمریکا

افشای قصد گروه حامی ترامپ برای ترور سیاسی در جریان اعتراضات آمریکا