مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-24بين الملل

نگرانی اتحادیه روزنامه نگاران هنگ کنگ از مقررات جدید پلیس برای رسانه ها


اتحادیه روزنامه نگاران هنگ کنگ اعلام کرد، اقدامی از سوی پلیس به منظور محدود کردن تعریف نمایندگان رسانه مجاز در رویدادهای عمومی مانند اعتراضات، - اتحادیه روزنامه نگاران هنگ کنگ اعلام کرد، اقدامی از سوی پلیس به منظور محدود کردن تعریف "نمایندگان رسانه" مجاز در رویدادهای عمومی مانند اعتراضات، می تواند نظارت بر مجریان قانون را محدود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز ، دستورالعمل ها که روز چهارشنبه به طور رسمی تغییر کرده، حالا به رسمیت شناخته شدن جواز مطبوعاتی صادره از اتحادیه رسانه های محلی مانند اچ کی جی ای و اتحادیه عکاسان مطبوعاتی هنگ کنگ را لغو کرده، در حالی که روزنامه نگاران 205 نهادی را که در رسانه های دولتی و بین المللی ثبت نام کرده اند پذیرفته است.

اتحادیه های خبری می گویند این اقدام می تواند کار خبرنگاران مستقل و دانشجویان خبرنگار را که برخی از جنجالی ترین صحنه های اعتراضات طرفدار دموکراسی- از جمله تیراندازی مأمور پلیس به یکی از تظاهرکنندگان در ماه اکتبر- را ثبت کرده اند، محدود و خطر کار آن ها را افزایش دهد.

پلیس به دانشجویان خبرنگار، که متناسب با گروه سنی پرشورترین معترضان هستند، مشکوک است و می گوید که نشان رسانه های تقلبی را کشف کرده و از سوی خبرنگاران قلابی مورد حمله قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اتحادیه روزنامه نگاران هنگ کنگ از مقررات جدید پلیس برای رسانه ها

نگرانی اتحادیه روزنامه نگاران هنگ کنگ از مقررات جدید پلیس برای رسانه ها