مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:102020-09-24اقتصادي

شناسایی 771 تبعه غیرمجاز در واحدهای تولیدی یزد


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به انجام بالغ بر چهار هزار مورد بازرسی مربوط به اتباع خارجی در استان طی سال گذشته، از شناسایی 771 تبعه غیرمجاز در واحدهای تولیدی در این مدت و برخورد قاطع با کارفرمایان متخلف در به کارگماری اتباع غیرمجاز خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به انجام بالغ بر چهار هزار مورد بازرسی مربوط به اتباع خارجی در استان طی سال گذشته، از شناسایی 771 تبعه غیرمجاز در واحدهای تولیدی در این مدت و برخورد قاطع با کارفرمایان متخلف در به کارگماری اتباع غیرمجاز خبر داد.

عماد تشکری با مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان با بیان این که در سال گذشته 771 تبعه غیرمجاز در واحدهای تولیدی استان شناسایی شده اند، تصریح کرد: بازرسان این اداره کل 307 برگ جریمه برای متخلفین صادر کرده و از این تعداد 55 کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی ضمن اشاره به این که سال گذشته 51 مورد صدور پروانه کار برای اتباع خارجی در استان صادر شده است، افزود: 164 پروانه کار اتباع خارجی در سال گذشته تمدید و تجدید شده و همچنین 70پروانه کار ابطال شده است.

به گفته سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، چهار هزار و 85 مورد بازرسی اتباع خارجی توسط بازرسان این اداره کل در سال گذشته صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 771 تبعه غیرمجاز در واحدهای تولیدی یزد

شناسایی 771 تبعه غیرمجاز در واحدهای تولیدی یزد