مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-24پزشكي

ارتقای حوزه بهداشت نیازمند نگاه بلند مدت است


افرادی می توانند حوزه بهداشت را ارتقا دهند که نگاه بلند مدت داشته و برنامه پایداری داشته باشند و برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع یکی از اقداماتی است که امیدواریم با کمک سازمان بیمه سلامت به ثمر بنشیند.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: افرادی می توانند حوزه بهداشت را ارتقا دهند که نگاه بلند مدت داشته و برنامه پایداری داشته باشند و برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع یکی از اقداماتی است که امیدواریم با کمک سازمان بیمه سلامت به ثمر بنشیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در مراسم امضای تفاهم نامه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر در سال 1399 که در سازمان بیمه سلامت برگزار شد، افزود: یکی از اهداف پیوستن سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هماهنگی بیشتر بیمه ها با وزارت بهداشت در حوزه اجرا بود.

بحث اصلی این بود که باید منابع در اختیار جایی باشد که برنامه ها را اجرا می کند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی ادامه داد: از طرفی برنامه ریزی بدون منابع پایدار ممکن نیست، این اتفاق رخ داد و وقتی سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازگشت، هماهنگی های بسیار خوبی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای حوزه بهداشت نیازمند نگاه بلند مدت است

ارتقای حوزه بهداشت نیازمند نگاه بلند مدت است