مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-24سياسي

هزار دستگاه یخچال از سوی مقام معظم رهبری به مردم بشاگرد اهدا شد


فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: در قالب مرحله اول و دوم رزمایش خدمت و کمک مؤمنانه، هزار دستگاه یخچال به مردم شهرستان بشاگرد از سوی دفتر مقام معظم رهبری اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رشادت رزمندگان و ملت شریف ایران در هشت سال دفاع مقدس را ستودنی دانست و گفت: ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران موجب شد که کسی جرأت تعرض به اسلام و جغرافیای مقدس جمهوری اسلامی را نداشته باشد و مردم ایران در جهان سربلند باشند.

وی با تأکید بر حفظ و نشر دستاوردهای دفاع مقدس، بیان داشت: از کسانی که دفاع مقدس را می شناسند و یا در آن سهیم بودند درخواست دارم که دفاع مقدس را به عنوان یک هدیه الهی به نسل امروز ارائه کنند و نگذارند تحریف شود.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات دولت در شهرستان بشاگرد، ضمن تمجید از عملکرد دکتر همتی استاندار هرمزگان، گفت: خدمات دکتر همتی برای رسیدگی به امورات مردم در شهرستان بشاگرد، در طول مسئولیت نزدیک به چهار یا پنج استاندار گذشته بی سابقه و بی نظیر است و خدا را شاکرم که چنین خدمتگزاران عزیز، ولایتمدار، مومن و متدینی در استان و کشور مشغول خدمت هستند.

سردار مارانی با بیان اینکه مردم بشاگرد در دفاع مقدس و در برهه های مختلف دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند، گفت: همانگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار دستگاه یخچال از سوی مقام معظم رهبری به مردم بشاگرد اهدا شد

هزار دستگاه یخچال از سوی مقام معظم رهبری به مردم بشاگرد اهدا شد