مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-24سياسي

دفاع مقدس الگویی برای جوانان کشورهای دیگر شده است


امروز جوانانی از کشورهای دیگر با الگو قرار دادن جوانان ما توانسته اند در مقابل حاکمان دیکتاتور خود ایستادگی کنند و آنها را به زیر کشیده و دنبال احقاق حق و عدالت در جهان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز و در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان مرقد مطهر شهدا در امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند غبار روبی و گل افشانی شد.

در این مراسم از سردخانه 10 تنی این آستان مقدس با حضور مسئولین بهره برداری شد، سردخانه با هزینه 100 میلیون تومان به صورت خیری از محل کمک خانواده مرحوم داریوش جهانیان ساخته شده است.

در این آیین امام جمعه نهاوند با یاداوری رشاد ت های رزمندگان و شهدای والامقام در هشت سال دفاع از میهن اسلامی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا تأکید کرد: همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با جانفشانی و شجاعت بسیار اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس الگویی برای جوانان کشورهای دیگر شده است

دفاع مقدس الگویی برای جوانان کشورهای دیگر شده است