مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-24سياسي

هنرمندان قشر جوان را به سمت و سوی حفظ ارزش ها سوق دهند


نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان امروز جامعه باید همان نقش شهدا در دوران دفاع مقدس را ایفا کنند و اقشار مختلف مردم خصوصا قشر جوان را به سمت و سوی حفظ ارزش ها سوق دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان شهرستان، هنرمندان، خانواده های شهدا و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مزار شهدای ساوه گلباران و از دو خانواده شهید دیدار بعمل آمد.

  نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، با تجلیل از رشادت های شهدا در آن دوران گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با ظرفیت و استعداد هنرمندانه ای که خداوند به آنان عطا کرده بود توانستند با زبان هنر که همان رشادت و مقاومت بود مردم را به مقابله با ظلم دعوت کرده و به جبهه های حق علیه باطل بکشانند.

  حسین حاجی حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در جبهه های جنگ را نتیجه هنرمندی شهدا دانست و افزود: امروز وظیفه همه مردم خصوصا هنرمندان در پاسداری از آرمان های انقلاب سنگین است چراکه در فضایی با تهاجم ناجوانمردانه فرهنگی و رسانه ای مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه رسالت قشر هنرمند در انتقال داده های انقلاب و ارزش های دفاع مقدس در این ایام دو چندان شده است، اضافه کرد: هنرمندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان قشر جوان را به سمت و سوی حفظ ارزش ها سوق دهند

هنرمندان قشر جوان را به سمت و سوی حفظ ارزش ها سوق دهند