مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-24سياسي

مردم باید مطالبه گر باشند/ دنبال جمع کردن یار برای امر به معروف باشید


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مردم باید مطالبه گر باشند از طلایه داران امر به معروف خواست به عنوان یک فرمانده به دنبال جمع کردن یار برای انجام این فریضه الهی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جمع اعضا طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر خواهر با تأکید بر لزوم تقویت اجرای این فریضه الهی اظهار کرد: جامعه منفعل در برابر امر به معروف نه تنها امام جامعه را به حاشیه می برد که حتی دست به کشتن او می زند.

وی با بیان اینکه جامعه یا فردی که در برابر امر به معروف منفعل باشد، هر لحظه امکان تبدیل شدن به شمر در او وجود دارد گفت: از ویژگی جامعه کوفی که باعث شهادت فرزند رسول خدا شد می توان به زیر پا گذاشتن عهد و پیمان الهی و خمودگی در برابر گناه اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه گناه تنها بی حجابی نیست بلکه یک مفهوم وسیع تر به معنای تمام رفتارهای ضد ارزش و ناهنجار دارد افزود: در این جلسات باید یاد بگیریم در برابر ظلم و گناه بی تفاوت نباشیم.

وی از طلایه داران امر به معروف خواست به عنوان یک فرمانده به دنبال جمع کردن یار برای انجام این فریضه باشند افزود: چه اشکالی دارد در جمع کردن یار، دوستان خود را که دارای تیپ های مختلف هستند نسبت به امر به معروف حساس کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید مطالبه گر باشند/ دنبال جمع کردن یار برای امر به معروف باشید

مردم باید مطالبه گر باشند/ دنبال جمع کردن یار برای امر به معروف باشید