مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-24بين الملل

مشاور امنیت ملّی آمریکا: ایران و چین برای تغییر دولت تلاش می کنند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا با هدف کسب آراء بیشتر در انتخابات 2020 با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که ایران و چین برای تغییر دولت فعلی کشورش تلاش می کنند.

- مشاور امنیت ملّی آمریکا: ایران و چین برای تغییر دولت تلاش می کنند! مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا با هدف کسب آراء بیشتر در انتخابات 2020 مدعی شد: ایران و چین برای تغییر دولت آمریکا تلاش می کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا با هدف کسب آراء بیشتر در انتخابات 2020 با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که ایران و چین برای تغییر دولت فعلی کشورش تلاش می کنند.

مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا در این خصوص گفت: مخالفان ما به دنبال برهم زدن روند انتخاباتی ما و ایجاد انشعاب و تفرقه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مقامات آمریکایی از تلاش های مداخله گرانه خارجی برای تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آگاه هستند، مدعی شد که برخی از طرف های خارجی دارای ترجیحات و اولویت های خود در رابطه با نتیجه احتمالی انتخابات مذکور هستند! اوبرایان بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی در این خصوص گفت: ایران قطعاً می خواهد از شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت ملّی آمریکا: ایران و چین برای تغییر دولت تلاش می کنند!

مشاور امنیت ملّی آمریکا: ایران و چین برای تغییر دولت تلاش می کنند!