مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:202020-09-24بين الملل

وزیر اقتصاد آلمان به دلیل کرونا قرنطینه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیتر آلتمایر وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد: پس از اینکه تست کرونای یکی از کارکنان شرکت کننده در اجلاس وزرای تجارت کشور های عضو اتحادیه اروپا در برلین مثبت اعلام شد، - وزیر اقتصاد آلمان به دنبال شرکت در اجلاس وزرای تجارت کشورهای عضو اتحادیه اروپا و احتمال ابتلا به کرونا قرنطینه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، پیتر آلتمایر وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد: پس از اینکه تست کرونای یکی از کارکنان شرکت کننده در اجلاس وزرای تجارت کشور های عضو اتحادیه اروپا در برلین مثبت اعلام شد، خود را قرنطینه کرده است.

آلتمایر با انتشار پیامی در حساب توییتر خود نوشت: امروز از ابتلای کارمند یکی از وزرای حاضر در اجلاس وزاری تجارت کشور های عضو اتحادیه اروپا در برلین به ویروس کرونا باخبر شدم.

به عنوان یک اقدام احتیاطی خود را در خانه قرنطینه کردم.

این در حالیست که هایکو ماس وزیر خارجه آلمان دیروز چهارشنبه به دلیل ابتلای یکی از محافظانش به کرونا، به قرنطینه احتیاطی رفت.

گفتنی است، تست کرونای یکی از محافظان وزیر خارجه آلمان پس از مثبت اعلام شدن باعث اتخاذ تصمیمات جدیدی از سوی وزارت خارجه آلمان برای کارمندان این نهاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد آلمان به دلیل کرونا قرنطینه شد

وزیر اقتصاد آلمان به دلیل کرونا قرنطینه شد