مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:202020-09-24سياسي

سردار رحیم صفوی: رضایت مردم از حکومت، اساس قدرت ماست


رضایت مردم از حکومت، اساس قدرت ماست و زمانی ضعیف می شویم که حمایت مردم از دولت ضعیف شود - مشاور فرماندهی کل قوا گفت: همان گونه که در طول 40 سال گذشته شاهد کاهش قدرت دشمنان منطقه و فرامنطقه‌ای ایران در غرب آسیا هستیم شاهد افزایش قدرت ملی ایران و تبدیل شدن به قدرت فرا منطقه‌ای و گسترش منزلت سیاسی، اجتماعی ملت ایران در مقیاس جهانی و منطقه‌ای هستیم.

سید یحیی رحیم صفوی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مشهد افزود: همان گونه که پیروزی انقلاب اسلامی زمینه سازی برای آمادگی ظهور حضرت مهدی (عج) و یک تمرین بود خون شهدای مدافع حرم نیز راه قدس را باز خواهد کرد.

او ادامه داد: ائتلاف آمریکا، اسراییل و کشورهای عربی در منطقه با شکست رو به رو شد و آنها نتوانستند با حمایت و پشتیبانی از داعش به خواسته خود و تسلط بر سوریه و ساقط کردن حاکمیت در عراق دست یابند.

وی اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده مدافعان حرم نقش بزرگی در شکست داعش در این منطقه داشت اما حضور وی در این جبهه ها با دعوت دولت‌های عراق و سوریه انجام شد.

مشاور فرماندهی کل قوا گفت: اسراییل خوشحال نباشد که با کشورهای بی ریشه خلیج فارس در حال بستن قرار داد است زیرا هم اکنون شاهد کاهش قدرت آمریکا در سطح جهان هستیم و اسراییل به زودی این حامی خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رحیم صفوی: رضایت مردم از حکومت، اساس قدرت ماست

سردار رحیم صفوی: رضایت مردم از حکومت، اساس قدرت ماست