مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-24ورزشي

راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی موجب توسعه مازندران می شود


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی در دانشگاه پیام نور واحد بندپی موجب توسعه مازندران می شود.

- ایسنا/مازندران عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی در دانشگاه پیام نور واحد بندپی موجب توسعه مازندران می شود.

علی کریمی فیروزجایی در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی دانشگاه پیام نور مازندران- واحد بندپی با اشاره به این که بخش بندپی یکی از مهم ترین قطب های کشاورزی در استان مازندران است، اظهارکرد: ایجاد این مرکز و در کنار آن راه اندازی مزرعه آموزشی و ترویج کشاورزی می تواند در رشد صنعت کشاورزی این منطقه و استان تأثیر به سزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: منطقه بندپی ظرفیت خوبی در صنعت کشاورزی داشته و مهم ترین سرمایه آن وجود جوانان و نخبگان دانشگاهی بوده و با حمایت و استقرار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی و دامی در ایجاد فرصت های شغلی دانش آموختگان در استان و شهرستان بایل تاثیرگذار است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که راه اندازی رشته های مهندسی علوم کشاورزی و دام از نیازهای منطقه است، افزود: به خصوص در سطح کارشناسی ارشد راه اندازی این مرکز مطمئنا با استقبال خوبی در استان روبرو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی موجب توسعه مازندران می شود

راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی موجب توسعه مازندران می شود