مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-24اقتصادي

برخی مجریان قانون سلیقه ای عمل می کنند/ انتقاد از عملکرد بانک ها


دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با اشاره به مشکلات پیش روی تولیدکنندگان گفت: متأسفانه گاهی اوقات برخی مجریان قانون سلیقه ای عمل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو… ما مهر قانون می خواهیم ضمن این که در بعضی مواقع شاهد سلیقه ای رفتار کردن برخی مجریان قانون هستیم.

زالی تصریح کرد: در شبکه بانکی نسخه ای از قرارداد تسهیل به تولیدکنندگان داده نمی شود و آنها از کوچک ترین حق قانونی خود محروم هستند.

وی گفت: نحوه محاسبه بدهی واحدهای تولیدکننده با بانک ها مشخص نیست که نمی دانیم این بدهی با کدام ماشین حساب و چگونه محاسبه می شود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ابراز داشت: برخی از مواد قانونی محل تولید هستند، باید بدانید که بدهی جرم نیست در حالیکه برخی از بانک ها علیه واحدهای تولیدی عمل ایذایی انجام می دهند که خود باعث عدم حفظ وضع موجود تولید خواهد شد.

وی افزود: برخی از بانک ها با وجود وثیقه های کافی در ارائه خدمات و ضمانت نامه ها محدودیت ایجاد می کنند ضمن این که بدهی بیمه نیز است که سازمان های تأمین اجتماعی در استان ها از آن به عنوان ابزارهایی در دست خود بر علیه تولید کننده استفاده می کنند که خود از دیگر مشکلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مجریان قانون سلیقه ای عمل می کنند/ انتقاد از عملکرد بانک ها

برخی مجریان قانون سلیقه ای عمل می کنند/ انتقاد از عملکرد بانک ها