مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-24اقتصادي

تشدید نظارت بر کالاهای مشمول استاندارد اجباری زنجان


مدیر کل استاندارد استان زنجان از تشدید نظارت بر کالاهای مشمول استاندارد اجباری خبر داد و گفت: 95 درصد کالاهای مشمول استاندارد اجباری عرضه شده، - داود کارگرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  در راستای اجرای طرح کنترل بازار( طرح طاها) در استان، طی یک ماهه گذشته 224  مورد بازرسی از مراکز صنفی استان، صورت گرفته است که بیش از 95 درصد فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، دارای نشان استاندارد و کد 10 رقمی معتبر بودند.

وی تصریح کرد: در همین راستا تعداد 9 مورد، مغایرت با استاندارد مشاهده شد، که کالاهای مغایر توقیف و به واحد حقوقی اداره کل معرفی شده است.

مدیر کل استاندارد استان زنجان ادامه داد: بازرسی و نمونه برداری از مراکز صنفی استان، با هدف اطمینان از استمرار و تداوم کیفیت در محصولات عرضه شده در استان بدون اطلاع قبلی در حوزه های مختلف انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: چنانچه در این راستا کالای فاقد کیفیت مشاهده شود با متخلفان مطابق قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران  برخورد می شود.

مدیر کل استاندارد استان زنجان از مردم خواست که حتماً در هنگام خرید کالا به نشان استاندارد توجه کنند و چنانچه با کالای بی کیفیت و فاقد علامت استاندارد مواجه شدند سریعاً مراتب را از طریق سامانه تلفنی 1517 به اداره کل استاندارد اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر کالاهای مشمول استاندارد اجباری زنجان

تشدید نظارت بر کالاهای مشمول استاندارد اجباری زنجان