مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-24اقتصادي

ورود بیش از یک میلیون گردشگر به خراسان جنوبی در یک سال گذشته


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به آمار گردشگران خراسان جنوبی گفت: یک میلیون و 242 هزار و 956 نفر، تعداد گردشگران داخلی استان از هفته گردشگری سال گذشته تاکنون است و همچنین طی این مدت، - حسن رمضانی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: عملیات اجرایی 30 پروژه سرمایه گذاری در یک سال اخیر در استان انجام شد.

وی افزود: بیشترین نوع پروژه های سرمایه گذاری استان اقامتگاه های بومگردی و سپس سفره خانه سنتی و مجتمع گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی عنوان داشت: در سال گذشته 18 اقامتگاه بوم گردی، دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و همچنین سه سفره خانه سنتی و یک مجتمع گردشگری به بهره برداری رسید.

رمضانی با بیان اینکه 40 پروژه تأمین زیرساخت های مورد نیاز تأسیسات گردشگری و مناطق روستایی گردشگری استان نیز در یک سال اخیر انجام شده، اضافه کرد: این پروژه ها شامل برق رسانی مجتمع منظریه، برق رسانی منطقه گردشگری گواب خوسف، برق رسانی دق اکبرآباد خوسف، تکمیل ساختمان کمپ کویر سه قلعه، زیرساخت های گردشگری آبگرم فردوس و غیره بوده است.

وی افزود: 75 میلیارد و 950 میلیون ریال تسهیلات مختلف روستایی عشاری، کمک فنی و اعتباری، صندوق امید و غیره نیز به بخش گردشگری استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از یک میلیون گردشگر به خراسان جنوبی در یک سال گذشته

ورود بیش از یک میلیون گردشگر به خراسان جنوبی در یک سال گذشته