مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-24دانش

مهلت درخواست اسکان در خوابگاه های دانشگاه علم وصنعت امروز به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس مصوبه هیات رییسه دانشگاه علم و صنعت و در راستای حفظ سلامتی دانشجویان و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از انتشار کرونا، - بر اساس اعلام مدیریت امور خوابگاه های دانشگاه علم وصنعت، مهلت درخواست اسکان در خوابگاه ها امروز پنج شنبه 3 مهرماه به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس مصوبه هیات رییسه دانشگاه علم و صنعت و در راستای حفظ سلامتی دانشجویان و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از انتشار کرونا، اسکان دانشجویان در خوابگاه ها در ترم جدید با اولویت دانشجویان تحصیلات تکمیلی است و به دانشجویان شبانه و دانشجویان ساکن در تهران و البرز خوابگاه تعلق نمی گیرد.

براساس این گزارش، دانشجویان واجد شرایط اسکان نیمسال اول 1399-1400 تا پایان امروز، پنج شنبه 3 مهرماه فرصت دارند با مراجعه به پیشخوان سایت گلستان در بخش درخواست حضور در دانشگاه فرم مربوطه را تکمیل کنند.

لازم به ذکر است، بعد از تایید نهایی و دریافت پیامک تاییدیه ارسالی توسط واحد اسکان مدیریت امور خوابگاه ها، فرایند تخصیص اتاق صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت درخواست اسکان در خوابگاه های دانشگاه علم وصنعت امروز به پایان می رسد

مهلت درخواست اسکان در خوابگاه های دانشگاه علم وصنعت امروز به پایان می رسد