مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-24اقتصادي

موج دوم شدید کرونا در همسایگان جنوبی؛ کهگیلویه و بویراحمدی ها ناچار به رعایت بیشتر


معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موج اول ما با موج دوم و سوم کشوری همراه شده و بوشهر و خوزستان وارد موج دوم شدیدی شده ا ند که به علت همسایه بودن برای استان ما موجب نگرانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج محمدمهدی بانشی در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضعیف شدن پروتکل های بهداشتی در کشور گفت: در کشور آمار از 82 درصد رعایت به 61 درصد رسیده اما در استان هر چند 87 بودیم به 81 رسیدیم و طی چند روز دوباره با افزایش اندکی به 85 درصد رعایت پروتکل ها رسیده ایم.

وی در ادامه افزود: در شوراهای حل اختلاف مشکل داریم و موبایل فروشی ها به دلیل تراکم جمعیت مشکل ایجاد شده اداره برق و آبفا و بنیاد مسکن اداراتی پر ازدحام هستند و رعایت پروتکل ها در آن ها ضعیف است و همچنین نگران وضعیت زندان یاسوج هستیم.

بانشی با بیان اینکه زندانبانان نیز عامل انتقال هستند از کرونایی شدن تعدادی از آن ها خبر داد و گفت: باید رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی در زندان ها بیشتر شود.

وی از بهتر شدن وضعیت خانه سالمندان خبر داد که 32 نفر مبتلا شده بودند و اکنون حال همگی خوب شده و کنترل ها در آن جا شدید شده است.

بانشی با بیان این که هفته اول و دوم شهریور در استان سیر صعودی داشتیم افزود: در این هفته وضعیت خیلی بهتر شد البته موج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج دوم شدید کرونا در همسایگان جنوبی؛ کهگیلویه و بویراحمدی ها ناچار به رعایت بیشتر

موج دوم شدید کرونا در همسایگان جنوبی؛ کهگیلویه و بویراحمدی ها ناچار به رعایت بیشتر