مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-24اقتصادي

308 پروژه گردشگری در گیلان به بهره برداری می رسد


تا پایان دولت دوازدهم 308 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری بالغ بر 2200 میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: تا پایان دولت دوازدهم 308 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری بالغ بر 2200 میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری می رسد.

ارسلان زارع امروز در حاشیه افتتاح پروژه های گردشگری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به سبب ظرفیت های ارزشمند گردشگری در استان گیلان و توجه لازم توسط دولت تدبیر و امید از ابتدای دولت یازدهم تا پایان دولت، بالغ بر 500 پروژه گردشگری با اعتباری بیش از 2000 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان به بهره برداری رسید.

استاندار گیلان افزود: خوشحالیم که این روند در دولت دوازدهم نیز همچنان استمرار داشته به طوریکه 308 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری بالغ بر 2200 میلیارد تومان اجرا شده و تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

زارع با بیان اینکه افتتاح این پروژه ها فرصت های شغلی خوبی را نیز برای استان به ارمغان می آورد، گفت: پیش بینی می شود با تکمیل پروژه های در دست اجرا و نیمه تمام، 4800 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می شود.

وی تصریج کرد: امیدواریم با مهار ویروس کرونا و بازگشتن به شرایط طبیعی، حسب ظرفیت های خوبی که در استان است ان شاالله شاهد افزایش ضریب اشغال همه مجتمع های اقامتی، هتل ها، مراکز گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

308 پروژه گردشگری در گیلان به بهره برداری می رسد

308 پروژه گردشگری در گیلان به بهره برداری می رسد