مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-24اقتصادي

تخصیص اعتبار 7میلیارد ریالی جهت احیای خانه آوانسیان


فرماندار رشت با اشاره به تخصیص اعتبار ویژه 7 میلیارد ریالی جهت احیا و بازسازی خانه تاریخی آوانسیان، بر لزوم احیاء و بهره برداری از ابنیه تاریخی رشت در راستای رونق صنعت گردشگری تاکید کرد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت با اشاره به تخصیص اعتبار ویژه 7 میلیارد ریالی جهت احیا و بازسازی خانه تاریخی آوانسیان، بر لزوم احیاء و بهره برداری از ابنیه تاریخی رشت در راستای رونق صنعت گردشگری تاکید کرد.

علی فتح اللهی در حاشیه بازدید از آثار و ابنیه تاریخی شهر رشت با تاکید بر لزوم احیا و بهره برداری صحیح از این بناهای ارزشمند جهت رونق صنعت گردشگری، اظهار کرد: در راستای احیای خانه تاریخی آوانسیان، 7 میلیارد ریال اعتبار از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه ایران در زمینه جاذبه های گردشگری دارای پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان و جزو 10 کشور نخست دنیا محسوب می شود، افزود: مباحث مختلفی چون طبیعت گردی و گردشگری آیینی و همچنین مباحثی چون توریسم سلامت به دلیل توانمندی های موجود در ایران، می تواند در ارتقای صنعت توریسم بسیار اثرگذار باشد.

فرماندار رشت با انتقاد از عدم توجه کافی به صنعت گردشگری و استفاده مناسب از ظرفیت های گردشگری، خاطرنشان کرد: این موضوع سبب نادیده گرفتن میزان بالایی از درآمدزایی شده زیرا رونق گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 7میلیارد ریالی جهت احیای خانه آوانسیان

تخصیص اعتبار 7میلیارد ریالی جهت احیای خانه آوانسیان