مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:202020-09-24اجتماعي

برگزاری آزمون جذب تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی


شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت تامین نیروی انسانی آزمون جذب برگزار می کند.

- ایسنا/گیلان شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت تامین نیروی انسانی آزمون جذب برگزار می کند.

شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سراسر کشور، به صورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند.

ثبت نام در آزمون مذکور به صورت اینترنتی از امروز، 3 مهرماه 1399 تا پایان روز شنبه، 12 مهرماه 1399 انجام خواهد پذیرفت لذا متقاضیان باید در مدت زمان گفته شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

داوطلبان قبل از هرگونه اقدام برای ثبت نام حتما شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

کارت شرکت در آزمون از تاریخ 29 مهرماه 1399 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.

hrtc.

ir قرار خواهد گرفت و آزمون در روز جمعه، 2 آبان ماه 1399 در کلیه مراکز استان ها و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مرد در برخی از شهرستان ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون جذب تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی

برگزاری آزمون جذب تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی